Vem skriver..

"Skitfin cardigan som passar till allt" eller "Suuuuuperfin jacka med perfekt passform"?
Varför behåller du inte den själv då?!

Pucko.

Det här är min helgplanering:
Fredag: middagsklubben
Lördag: Idrottsmässan och temafödelsedagsfest hos min kollega Josefin.
Vad stelt det lät.
At my homie Josiis place, aiight.


Rocktema.
Sitter och googla på tips. Måste vara nåt klockrent.

Sitter även och funderar på att anmäla en annan kollega Fia, som just nu är i Thailand, till en massa jobbiga grejer för att hon är där och vi är här.
Kanske lite ringsignaler från Yamba så hon blir tvångsmedlem i 5 år eller massmessa kedjesms till henne så det går en massa pengar för henne på mobilen eller kanske en anmälan till geblod.se om hon är rädd för sprutor?
Haha okej, kanske lite taskigt :)

Anny, Anneli och Fia.


Inflyttningsfesten
Hellas



Blev inte alltför många bilder då det är antingen syrran (som gick hem) eller jag som knäpper och jag blev tyvärr dyng pga min egen extas över att tax-free-sprit.


Idag har karln varit hemma från jobbet med migrän och medans passade jag på att sprida skit om honom på jobbet. Bokstavligen talat.
Haha.

Men han har lyckats underhållt sig själv med att knäppa kort på en alkis som kissade utanför oss.
Får dock återkomma med det kortet imorrn.

För nu ska jag göra en ghostship och borsta tänderna.

Avslutar med en konstatering att fisa är bra!
gas is good

frid

Kommentarer
Postat av: Bert

Ohh, kan du inte mejla bilden på André och mig? Please

2008-10-31 @ 13:57:21
Postat av: ????

killen i hatten, glasögonen och götes kavaj är det hellas eller herkan? kan inte avgöra. tacksam för svar!

2008-11-01 @ 09:24:29
Postat av: hihi

kanske kallas keps eller basker som han har på sig, säker på att det är götes gåbort kavaj iaf

2008-11-01 @ 09:25:49
Postat av: Anny

haha jag trodde det var slut på SKAMbilder från Södra!!! åh......

Postat av: Anny

haha jag trodde det var slut på SKAMbilder från Södra!!! åh......

2008-11-03 @ 08:10:02
URL: http://annylindgren.bloggagratis.se
Postat av: fia

Haha, tur att du inte gjorde något gummsen, för missminer jag mig ej är det snart någon som ska på weekend, haha =)

2008-11-24 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback