Yo yo bitches

What's hanging?

Själv har man en snorkuse hängandes. Börjar känna mig sjuk.
Why oh why?

Iallafall så har jag ju en liten revenge att dela ut. Nämligen till karln.
Han valde att massmaila en gammal bild på mig som anka till mina kollegor.
Då väljer jag att lägga ut en fin bild på honom.


Jag hoppas han lär sig vem han leker med.

Hahaha, så jävla ful.
Sry "baby".

Och nu är det julklappshandling som gäller. När vinner jag mina 50 000 kronor i månaden i 25 år?
Jag har faktiskt önskat mig trisslotter i julklapp.
I love them.
Bara tanken att man skulle kunna vinna det där vore ju.. ja.. awesome!

Nu ska jag fönstershoppa.

tjarå

Kommentarer
Postat av: johan

måste bara säga att hellas har en jävligt läcker kropp!!! frääääääääsch!!!

2008-11-26 @ 18:49:49
Postat av: normalin

fönstershoppa julklappar är alltid en hit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback