Halleluja..

Har börjat fattat tycke om denna lilla dam:

Och sen kan man inte älska den där låten.


Det här är en annan låt som vi bl.a. lyssnat på de senaste middagsklubbtillfällena.


Gissa vem som hittat den låten?


Kanske.. Jensi?


Kvällens måltid:
oxfilé, kantarellsås, potatisgratäng,vitlökssmör och sallad.
Mums!


Vi tackar karln för närbilden där jag behandlar min vän finnen och det perfekt tagna kortet på mig och Marrki.
Men det var mysigt, och det blev en klassiker till efterrätt: Marängswisch.

Så här ser min och Marikas dag ut idag:

12.30 - skjutsa Jens till matchen
13.00 - befinna oss på södra berget
16.00 - massagebehandling
18.00 - middag på Saffran
21.00 - Bio, Burn after reading med Brad Pitt
23.00 - cheesecake (eller?!) och mys hos Marrki

NIIIICE!

frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback