That´s true..

Jag ska ju faktiskt på spa-weekend nästa helg.
Vad ska jag grina för? :)

Och nu till helgen är det mysmiddag och spasöndag med tjejerna. 
Vem kan glömma de fina bilderna från senaste gången?

Malin, ledsen men du ser helt skev ut.
Får kanske förvänta mig en payback...

Nyfiken 1 och Nyfiken 2.
Det är jag och Hellas.
Men går det att undvika grälet om det hörs över hela trappen och om det är det första man hör när man kliver in?
Okej, vi kunde väl ha gått in i lägenheten istället för att ha stått och lyssnat i 5 min.


Förmodligen den mest ostrukturerade tävling vi varit på hittills.
Vi kom 3a.
0.15 poäng från 1an.
Pga att de gick ner i svårighetsgrad och fega.
Men vi är inte bitter.
Vi ser oss som 1a ändå.
Och nu blir det RM-satsning.

Förutom världens knepigaste busschaufför och världens minsta madrass så var det en riktigt mysig helg.
Behöver jag peka ut vilken madrass som var min?


Frid

Kommentarer
Postat av: normalin

haha aaaaaah :D ska se vad jag kan hitta ;)



kommer bli mysmysmys + hets i helgeN^

Postat av: normalin

hittade inga skev-bilder!!!!!



fick låna lite

2008-11-24 @ 22:39:32
Postat av: oliwia

hahahah, pappa i videon när han prata. inte snygg elle

2008-11-25 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback