Schizofren.

JD är schizofren.

När lillen var hos veterinären igår och kom hem så här:

Så var det tydligen en annan katt som kom hem enligt JD för nu morrar hon bara åt lillan.
Och stackars lillan fattar inte vad hon gjort när hon försöker leka eller mysa med JD och istället får en catfight-slap.

Hoppas inte det alltid blir så här, dem var ju
best friends forever!!


Jaja.. idag har jag varit hemma och svettats. Dels för att jag inte kunnat sovit ett piss och sen för att lillan har steriliserat sig och tydligen blivit ännu mer mongo efter istället för lugnare som många påstår!


Lördagen var nice nice nice.
Började med lite spa.


Sen blev det en ryggmassagebehandling.
En manlig massör gick förbi oss och vi sa båda att vi inte ville ha honom under behandlingen.

"Erika?"
said the man med en utländsk dialekt.

Men jag ångrar mitt uttalande för han var riktigt duktig.
Vågade ta i, and I liked it!
Förutom hans grymtande som han lyckades göra ibland, lite snuskigt.

"Erika?"
said the woman.

Tydligen fick Marika heta Erika också. But she liked it!

Efter massa frukt och skrynkliga fingrar fixade vi oss i ordning och lyssnade på tanterna när de jämrade sig över att blivit bestulna på deras underkläder i omklädningsrummet.
Vem stjäl underkläder?
Och vem stjäl underkläder av tanter?
En tant kanske?
Jag lyckades även klämma in lite drulle-fakta i samtalet.
Arbetsskadad
.

Sen for vi ner till Saffran och åt massa tapas och efterrätt. Hur gott som helst. Toppbetyg!



"Is there anything you want to say to me?"

Vi börjar bli skadade av Sex and the city.

Vi satt där iaf 2 ½ timma och surra innan vi gick på bion:
Burn after reading med Brad Pitt.
Den sög.

Åkte hem till Marika
(då man inte var välkommen hem pga grabbmiddag där karln tog åt sig ALL ära åt cheesecaken jag bakade åt dem) och började sträckse Sex and the city-avsnitt och mula i oss ben&jerrys och brieost.
Sen låg jag uppe till halv 5 pga en herre som skulle ringa var femte minut.



Nu ska jag se Desperate housewifes.

frid

Kommentarer
Postat av: maling

så jävla lik miranda på det kortet!!!hahahaa jens är steve





å snart blire spa för er igeeeeen :)

pöss

2008-11-12 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback