Raor..

Jag är en varg..

(gärna med ett litet trög-crull-uttalande)


- Hej!
- Du.. (lutar mig framåt, mina porer vidgar och min oemotståndliga arom sprider sig) de här filmerna är jätteförsenade.. Hittade dem nu och hade helt glömt bort dem, är hemskt ledsen! Skulle ha varit inne i onsdags..
- Nä, men det är okej!
- Okej.. kostar det något eller? (tittar med stora ögon och mina långa ögonfransar fladdrar upp och ner)
- Nej nej, det är lugnt!
- Okej, tack, hejdå!

Jag gillar att manipulera små söta blonda pojkar.



I fredags tog vi äntligen fingrarna ur arslet och drog till med middag, vin och skitsnack.
Fingrarna kom från mig, Johanna och Mia.

Hur mysigt som helst. Nu ska bara nästa samkväm inplaneras.

Och på lördagen passade vi med att kolla på The Jebbas bandymatch, lite glid på stan och såklart en litet oplanerad utgång med oplanerade utgifter.
Detta är bl.a en av dem:

- Hur mycket vill du ha?
- Ja.. ja vet inte, du bestämma.
- Här.
- Nej, det är för mycket.. !
- Nej nej, här, ta det.

Så avslutades vår svarttaxifärd som annars brukar vara en billig lösning men i detta fall en 300kr-lösning.
Men han var en sjyst kille.
Så sjyst att karln prompt ville lämna sitt nummer på hans mobil och avsluta med:
Ring mig om du behöver hjälp.

Haha.

Lite roligt var också förarens uttalande om hans barn.

- Jag har fyra barn. Första; flicka, andra; flicka, tredje; flicka.. fjärde; kille..
Han har långt hår och spela fiol.. och när jag försöka klippa han, han grina.
....Fjärde; flicka.

Ursäkta min språkdiskriminerade citering men det gör det hela lite roligare faktiskt.

Och igår sov vi till halv två, åt tacobufféfrukost och sen såg vi på film med våra middagsklubbmedlemmar.



Nästa gång ska man nog skippa krogen och bara hänga omkring för det är då allt roligt händer.

Här har vi ett par vi träffade på mAx.

Jag har hittat min jämlike som gillar att rensa cheddarcheesedippen.
Har även ett bildspel på detta från start till slut.


Vi hann ju med en apple-tini också.

Och dem som kan sitt scrubs;
"I'm doing it.. I'm paying a hundred dollars for a apple-tini. That matter of fact was a bit short of the tini."

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

så det är på max vi hänger när jag kommer hem alltså, fuck spa vi ska ha cheddar

2008-11-17 @ 23:27:19
Postat av: vickyy

skicka PM2!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-19 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback