Le pictures



Jag gillar som ni vet att visa de allra finaste korten från festerna.


Japp, vi var dem enda på Jossans födelsedagsfest.....

Med min otroligt lyckade kladdkaka med geishafluff och mashmallows kände vi att det här kan bli en lagomt-onykter-fest.


Sen kom apple-shotsen fram och vår alldeles egna crack-drottning.



Det var en lyckad kväll.
Och det var fler än 4 där.

Dock måste jag undra..
Varför måste folk fisa på dansgolvet?
Är det för att de inte kan hålla sig eller passar de på då förmodligen ingen skulle misstänka just dem?
Det var ett omtalat ämne på söndagen.

Det mest sjuka hände ju däremot på Oscar.
Jag varken såg eller kände till dessa tjejer utan min kära vän Marika berättade en väldigt målande bild för oss.
Behöver inte gå in på detaljer men det innehåller;
dansgolv
hångel
strumbyxa och trosa
petting
oralsex


Behöver jag säga mer?


Tänkte iaf bryta av med en väldigt fin bild från kvällen.



Middagsklubben

Tyvärr ingen bild på maten men middagen går i repris redan på fredag!

Tjejernas tävling i Hudik förra helgen
De kom på andra 2 plats.

Av två lag :)
Feg-Söderhamn som hoppa av i sista sekund.
Nu blir det iaf revansch i Östersund om några helger!

Farmor, farfar och farbror som finns lite ovanför.


Och vi får inte glömma myskvällen hos Madde.
Tacos, vin, dessert och SATC, kunde inte ha blivit bättre!



Och idag överraskade karln mig med det här:

En egen pysselhörna!
Här kan jag framtidsplugga, pyssla och sy nyårsklänning som är min och Marikas challenge för i år.
Wonderful!

Nu ska jag tvinga karln att massera min bloggrygg.
Kommer jag att lyckas?

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

finhörnan! vår symaskin är grön och har massa kaninludd på sig sen helgen, inte alls lika fint.. ps.kommer hem på tors

2008-11-03 @ 23:47:20
Postat av: Li

Sweet pysselhörna! Drack DU vin hos Madde? :P

2008-11-04 @ 13:17:35
Postat av: Anny

Behöver jag säga att det verkar som jag missade en sjudundrandes fest :( gah. Nästa gång tar jag igen DUBBELT!!!

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

om du testar så har jag också så..

2008-11-05 @ 21:00:23
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback