Mina systerbarn..

är bäst.

Här har ni Cajsa.

Hon sörjer sin bästa vän Kulan.
Här kan ni läsa om Kulan:
http://cajsakulan.blogg.se/

Här har ni den äldsta, Ebba.

Hon är i tonåren och påverkas av hårknutar, smink och de där blåa adidasbyxorna alla har.

Och den minsta, Selma.

Fortfarande ett litet sattyg och världens roligaste ordförråd.



Nu ska ni få se ett underbart vackert kort på mig när jag var liten för jag var strålande vacker.

HAHAHA.
Jag dör varje gång jag ser det där kortet.
Vad i helvete mamma?
Vad hände med frillan och overallen?

Fast jag har ju faktiskt varit lite söt och modemedveten i mina yngre dagar.




Ah, jag har även bestämt mig vad jag ska göra med gitarren.
Jag ska sitta hemma, pumpa rock, supa mig oändligt full och sen gå på krogen
där jag ska smasha sönder gitarren mot barbordet.
Alla människors dröm!
Iallafall min!
Vem gillar inte att få slå sönder saker?





Snart kommer Marika och hämtar oss.
It's dinnerclubtime!
Och rödvin.
JAG
har
lärt
mig
att
dricka
rödvin
Iof dricker jag inte ens upp ett glas men ändå, stort!
Vuxenpoäng.




Jag vill också ha en igelkotte som husdjur!
http://www.expressen.se/husdjur/1.1359764/frasig-igelkott-nya-sallskapsdjuret
Eller en varg. Vore coolt..

Nej, en sån där som Timon i Lejonkungen!
Åh.



Nu är hon hääär

hejdå

Kommentarer
Postat av: normalin

JAG GILLAR INTE FOLK SOM SKA HA SÖNDER INSTRUMENT. men iofs förstår jag din ilska över vietnamguran så de kan va okej :)

2008-11-08 @ 03:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback