Jag ser ut som ett..

misslyckat brun-utan-sol-fall.
Jag hatar verkligen såna där produkter och då jag köpte Dove's Summer Glow trodde jag att det verkligen var en minimal effekt som skulle visas om knappt det.
Näe, då ser jag imorse att mina armar ser ut som att jag har någon slags hudsjukdom.
Men det fick iof att scrubba bort imorse.

No more!

Märkte även nu att jag stavade scrubba istället för skrubba.
Måste nästan citera JD i scrubs från avsnittet igår:

Is it still funny to yell "get a room?
Oh, I don't care, I'm going for it..!
Get a room!"


Han är såå bra.



Jag tänker för övrigt ge upp på den där jävla gitarrkursen.
"Gud vad skönt, nu kommer min gitarr låta som alla andras"
Tänkte jag när jag betalade 300 kr för mitt strängbyte på Musikbörsen.

Boooiiingiii

Låter det när jag spelar ett ackord eller vad man säger.
"Det verkar som att det är lite nerslipat där och därför låter det sådär."
Men gud vad bra!

Suck.

Sen är vår lärare inte speciellt bra på att lära ut, vilket gör det självklart ännu värre.
Jag lärde mig iaf nationalsången..
UTAN NÅGON HJÄLP.
Varsågod medborgarskolan, här får ni 1000 kr för att jag ska få lära mig spela alldeles själv.

Nej, vad bitter jag blev nu.

Det positiva just nu är att jag tror jag vet hur jag ska göra min nyårsklänning.


Något jag däremot blev glad över var det lilla paketet man fick från Nordea igår.
Pärlplatta och pärlor! Jag gjorde genast en liten gubbe.

Dock inte helt klar då man inte fick tillräckligt med pärlor.
Så nu måste jag åka till Panduro!

Jag föreställde mig att det var A-L som skickade paketet till mig.

(Hon jobbar på Nordea)
Och hon är oftast gladare än så här också.



Avslutar med en liten kattfrågesport

1. Din katt väntar vid dörren och jamar när du kommer hem.
Betyder detta:
* a) Välkommen hem kära matte/husse.
* b) Telefonen har ringt två gånger medan du var ute, suck.
* c) Mata mig, klia mig och släpp ut mig.. NU! or else...

2. Din katt jamar vid dörren när du går hemifrån.
Säger den:
* a) Snälla, lämna mig inte hemma ensam.
* b) Hejdå.
* c) Men gååå någon gång då så jag kan lägga mig i din byrå och håra ner.

3. Din katt kör in sina klor i ditt lår.
Är detta:
* a) En omedveten reflex hos kattdjur.
* b) Ett ömhetsbevis.
* c) Ett medveten sätt att skapa ett infekterat sår.

4. Din katt kommer och lägger sig nära eller på ditt ansikte på natten.
tänker katten:
* a) Mm, du är världens bästa matte/husse.
* b) Ge mig värme.
* c) Undra om min fis skulle kunna döda?

5. Din katt klöser på möblerna.
Betyder detta:
* a)
Åh, jag behöver verkligen vässa mina klor.
* b) Vad snällt av matte/husse att spruta kattmynta på soffan.
* b) Wiho, look at me, I'm Spiderman.



Nu säng
hej


Kommentarer
Postat av: normalin

1a 2c 3c4c 5a, alla rätt?



vi kanske ses ikväll din kjell

2008-11-06 @ 11:34:55
Postat av: ÄL

Det var jag, eller? Tack nu kommer väl kunderna ringa och skälla på att det var för lite pärlor också? nog om finanskrisen nu, det fattas pärlor och det är ett större problem! Måste ses!

2008-11-06 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback