Det är svårt att..

sova när man har en sån här liten dam på kudden.


Är hemma idag också. Lika bra.
Det där illamåendet som legat över en i två månader säkert.

Och nej, I'm not pregnant!

Tror dock att karln och JD har påbörjat en kupp mot mig.
Förra veckan vaknar jag av att JD fiser mig i ansiktet.
Och i helgen "råka" karln fisa och sen ta med den till mig när jag ligger i soffan så jag får den rakt i ansiktet.
Ledsen, men jag måste få hänga ut han lite då detta händer med ett så kort mellanrum.
They are trying to kill me!

Fast egentligen, vad är det med fisar? Alla fiser, kanske inte så fräscht alla gånger men it's natural.
(I like my english frases)
Det jag vill komma fram till är att Mr H kommer att vara putt över att jag hängt ut honom så jag kan lika gärna berätta att jag gjorde det förbjudna när vi var i Spanien.
Jag råkade fisa under täcket. Utan förvarning.
Haha, fast det var dock extremt roligt.
Men förbjudet.
Som att fisa i en bil, det är ett big No No.


Och nu kräktes lillan i sin tratt. Wiho.



Och nu ska jag.. bara vara.

frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback