Åh..

Vad är problemet?

Måste fan skylla på mensen eller någon mental rubbning.
Jag har varit så himla emotional den här veckan!

Två gånger har jag nästan börjat grina på jobbet.
Och en gång idag på tjejernas träning för att jag var så arg eller så kan det bero på att min
middag endast bestod av ett äpple.
Cranky!

Jaja, nu får det vara nog.
Int går de att va såhär!

Fast några glädjetårar kan det få komma om vi vinner i helgen. Då är det truppcupen i Östersund.
Åker efter jobbet imorrn och kommer hem söndag kväll.
Så no rest for me.

Böööl.

Nejdå.
Nu ska jag försöka gottgöra karln på något sätt pga mitt dåliga humör tidigare.


frid

Kommentarer
Postat av: Li

samma här sis, vart påväg att böla på skolan flera gånger, böl böl böl, känns lagomt fjantigt ^^ härmed får det vara nog för mig med. Kul med cup i Östersund, hoppas dom vinner :)

2008-11-21 @ 06:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback