Yummie

in my tummie.

Det blev kycklingfiléer inlindande i parmaskinka + vitlök&örter + någon slags paj runt med sallad, klyftpotatis och rödvinsås.
Gott!


Till efterrätt blev det förutom en mint baileys coffee, även vaniljglass med varm hjortronsås.
Hade aldrig ätit hjortronsås förut.
Det luktade som spya.
Men smakade inte lika illa dock.


Tillsammans med denna dessert avnjöt vi även en film, The hunting party, verklighetsbaserad och helt okej.


Sen var refrängen slut enligt Jens and the old couple åkte hem och vi låg och kika på tv.
Nu har jag varit vaken sen 07.40 och sett filmen Min tjej med Macaulay Culkin, vilken klassiker!



Nu vågar jag inte lägga ut nå bilder på när jsg har brillorna på mig, pga allmän mobbing.
Dock ej av min kära vän Marrki som tyckte dem var snygga!

Antingen röda eller bruna.

Och kolla här, vad vi har gjort med hjälp av Granit.

Behövs bara lite fler bilder!


Vi skulle deklarera via internet igår för det är ju så enkelt!
Ya sure, skitenkelt!
Tog oss säkert 2 timmar för man ska ju ladda hem 138 olika program. Men nu är det gjort iaf.
Inte som sist då jag var en dag för sen att lämna in den.
Det kallas framförhållning!

Nej, nu frukost och sen Ego.
Och vi avslutar med den nya string-brallan. That's fashion!


frid

Kommentarer
Postat av: Rönnken

¤ www.skatteverket.se

¤ "Logga in och deklarera"

¤ "Inloggningsalternativ: Förtryckt säkerhetskod"

¤ Skriv in koden som står på pappersdeklarationen.

¤ Godkänn

Klar! :)



Du är otacksam och gick offline, så jag tog bort Scrubs från datorn! mohaha

2008-05-03 @ 11:39:07
Postat av: Anonym

1. nördbrillorna såg ut att ha glas or am I wrong? iaf, hellre dom än dom utan glas (but still)



2.fint hakkors med korten



3.HADE DU ALDRIG smakat hjortronsås?



4. balen kommer bli göld! (hoppas dom inte ringer å hetsar att jag ska jobba på statoil bara) :S



5. du skulle vart med ikväll kjell

2008-05-03 @ 11:48:14
URL: http://normalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback