WHY?

Varför visar dem Bert Karlsson på "Du är vad du äter" IGEN?
Jag tittade plågandes när han var med första gången, när han satt där och tryckte i sig all jävla skit, mjölk och smaska för fullt.


Jag plågade mig än en gång..

Och jag citerar mig själv.
"Bert Karlsson är äcklig, dryg och beter sig som en gris."


Jag glömde ju även berätta att vi var och kolla på Hellas fräscha pojk-vän Johan när han spelade fotboll.

Han är typ den gladaste kapten jag nånsin skådat.

Hellas och Johan får bli versionen av Elliot & Carla i Scrubs, så som jag och Marika är en version av JD & Turk.


Och igår blev det storbjudning hos Marika & Jens.
Spagetti och köttfärssås, film och marängswisch till efterrätt.



Och nu blir det lite greys anatomy.

f     r     i     d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback