Två inlägg..

.. på en dag (det var ju faktiskt efter 12 jag gjorde det förra).
Impressed?
You should be.

Idag väcktes jag än en gång av racet. Suck.

Så för att slippa stöket hemma gick jag och karln ner på stan och åt frunch på coffee house.

Kom på att jag och Marika måste käka brinner någon dag: breakfeast and dinner, som Turk gör i Scrubs.
Haha, fan vad bra scrubs är!

Malin älskar också det.

Sen blev det en jävla massa shopping, vill inte kolla mitt konto nu.

En sommarkjol från Indiska och en nice koft-jacka från Åhlens.
Sen massa nödvändigt som sängkläder, schampo, balsam och sånt.

Vi begav oss hem och sov/läste på en filt på bakgården.


Och nu ska vi ut och äta med 2 (eller det kanske var 3) andra par på en ny italiensk restaurang.
Vuxet.


frid


Kommentarer
Postat av: malin

ingen kan älska scrubs som mej tror jag.

2008-06-01 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback