Mi escusi!

Ja, ni får ursäkta. Jag och Marrki är inte så clever tydligen, man måste liksom tänka som Rönnken.
För han kan och vet allt.
Nästa gång ska vi fråga honom direkt när vi behöver hjälp ;)

Malin, båda brillorna är med glas ju men ingen styrka.
Visst, lite töntigt att ha dem då men dem är nice som bice och ja tror fan du skulle gilla dem, lite corky!
Med lite alkohol i kroppen så vågar jag nog visa dem senare ikväll!

Och kom inte och försök påstå att fotoväggen ser ut som ett hakkors damen, this is a hakkors.

Fast vi tänkte faktiskt det från början, att det nästan såg ut som ett men det var därför vi gjorde lite kortare där nere, ett försök iaf.


jaja, nu ska vi kolla på när fräscha Johan spelar.

f r i d


Kommentarer
Postat av: malin

du skulle vart med ikväll!! har hittat fingrejer på myrorna, men de blev inga guldklackisar tyvärr,tror jag skulle falla och få en smärre fraktur någonstans om jag försökte mig på högklackat + vin.



vi får se vi får se, har en stark känsla av att jag kommer gilla brillerna lika mkt som katter men man vet ju aldrig, det sker undantag även med lömska djur.



lycka till med fräschjohan & utgången.



2008-05-03 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback