Jag lovar..

Det är INTE hellas på bilden! Så tråkig humor har han inte att lägga upp en bil som han inte ens har på blocket.

HALLÅ?! Har ni inte sett att jag uppdaterat med ett aplångt inlägg längre ner? Varför får jag inga kommentarer om hur fin vi var eller vad roliga bilder det var?!



Titta vad fina dikter systerdöttrarna mina har skrivit om oss mostrar:
- Cajsa
till mostrarna!!
-Dikt-
vet ni att ni är söt när ni ler ?
Att jag smygtittar på er när ni inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ert skratt?
Att jag drömmer om er varge natt?
Vet du hur ofta jag tänker på er ?
Att ni med glädje fyllde hela mig?
Vet ni hur söt ni är när ni är sur och tvär ?
Att det är er jag håller kär ?
Vet du att jag tycker om ert sätt att gå ?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi 4 !

- Ebba
Mostrarna
Det vakraste jag vet är att veta att ni alltid kommer finnas där för mig.

:)


Nu ligger karln och sover på soffan, stor kväll ikväll!
Ska Manchester United eller Chelsea vinna?!
Vi ska iaf på O'learys och äta + kika på matchen.

Ska nog ta en middagslur jag med.

f r i d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback