Frack sökes..

..om det är någon som har en frack liggandes i garderoben, hojta gärna till!
Därför att nästa helg är det dags för bal i Uppsala serrni och karln blir stoppad vid dörren om han inte har på sig en het frackoutfit.
Och det är så jääävla dyrt att hyra en, 1700 och då fick man skor till, vilket kap! Eh!



Jag däremot ska ha min studentbalklänning som jag dock måste sy ihop.
Eller ja, inte jag själv då, men kanske Ainas skrädderi.
Den gick ju liksom inte att få av sig på balkvällen så jag sov med den på efterfestens havandes soffa och fick sprätta upp den när jag efter en 40min kånkandes promenad, kommit hem.


Johan kände att han inte riktigt fick visa sitt riktiga jag i förra inlägget.
En liten closeup då.

Nuså.

Annars ska man till Övik i helgen och träffa lite släkt. Det ska bli nice.
Är dock pank som en fattig student, men det får man ta när det händer mycket på en månad som man vill vara med på!



Nu ska ja försöka styra upp ett fotbad och ansiktsmask.

frid

Kommentarer
Postat av: malin

haha ja.. å. he was a nice ex-krabba. ska kolla med pappsen idag ringer sen svenvän! pöss

2008-05-08 @ 06:54:00
Postat av: maalin

its a deal

2008-05-08 @ 17:34:01
Postat av: maling

UPPDATERA!!

2008-05-13 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback