Dinnerclub

med lite live-musik från min kollega Mats rockband.



image1559

Längst till höger står Mats och plutar lite lätt på munnen, sådär rockigt.

Näe, tyvärr hade vi inte sån tur att få hit dem, nån annan gång, eller hur Nelin?
Men ni kan ju kika lite på hemsidan deras:
http://www.aor-fm.com/


Men middagsklubben är ikväll. Det är karlns tur. Intressant.
Han har lite småångest att vara efter vår lilla kock Marika.
Det förstår jag.
Bilder kommer sen.


På sista april så grillade vi här hos oss på baksidan med marrki jensi herrkan marie o berglund.
Mycket bra.
Sen gjorde vi ett försök att hitta en majbrasa.
Mindre bra.
Vi hittade dock en:
image1560
Lite lite glöd kvar!

Sen åkte vi runt och kollade på hus i sidsjö-området, riktigt fina hus.
Åkte på en liten kidnappning också av Jens the psyko.

Han bestämde sig till slut för att berätta var han skulle ta oss, det var inte till ett övergivet skogsområde utan till de nybyggda husen på Alnö.
Dock för trött för att beundra det snygga bygget.

Igår var karln och jag på ikken och strosa runt. Mr H köpte ett par snygga beigea brallor + skor och jag en 80-talsinspirerad kort tischa.

Nu förstår jag varför Linda är lite småobsessed av butiken Granit.
Kolla den där snygga tekannan och de hade hur mycket roligt som helst! Även snygga ekologiska kläder!
We like.
Den gröna filten - ännu en succé för JD. Helt tokig i den och hon kör en liten spiderman lite då och då.

image1565
Portföljbild.


Idag jobbade man jourdag: 08.30-13.00. Naaajs.
Sen blev det shopping på stan, som vanligt när man vistas på stan. Inte bra för ekonomin.

Men jag behöver ett råd.
Nu är det såhär, jag funderar på att köpa såna här tönt-brillor.
Visst, lite töntigt att ha glassisar när man inte ens behöver det men jag tycker dem är halvcoola.
Det är två jag väljer mellan om jag ens väljer att köpa ett par.
Röda eller bruna.

Bilder kommer i nästa inlägg för snart äre dessert!

frid






Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara höra ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

Postat av: Anonym

haha köp inga

2008-05-02 @ 21:33:24
Postat av: maling

förra var från mig :)

2008-05-02 @ 21:33:58
Postat av: maling

man kan ju inte ljuga! låtsasbrillor känns ju maskerad det vet du ju innerst inne! I´m still supporting but only good things. som balen :)

2008-05-03 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback