Det var en gång..

..en flicka som inte hade någonstans att vara.

Så hon tog sin ryggsäck + laptop och begav sig ut.

Hon valde på måfå ett hus längst vägen.

- "eeehm... hej.. kan jag äta hos er?"
- "eeeeeeeeeeh, ne?"

"Självklart, jag bara skämtar", sa kvinnan bakom dörren. "Välkommen till mitt hem. Idag serveras curry-kyckling och ris."

Och en snickersglass till efterätt.

Sen fick flickan träffa den snälla kvinnans sambo Jens och deras sällskap Carro och Dan.

End of story.


Jag är en busy woman.. eller helt värdelös att uppdatera, som min trogna läsare Sandra skulle ha uttryckt sig.

Näe, jag skyller nog på att jag bestämde mig för att lägga mig tidigt, då jag förberedde mig för en icke-sovande natt.
Mina föraningar stämde.
Igår kom Birk hit och han ska vara här hela helgen.
...
03.45 väcktes jag av ett catfight/catrace, som varade i 1 timma.
När jag insåg att jag inte skulle kunna somna om medan de små jävulskatterna höll på, så gick jag upp och tog (lätt) tag i nackskinnet och bad dem att sluta om de fick ett varsitt hamburgeköttpålägg.
De fick det.
...
De slutade inte...


Inte så jävla buddies som hos Anna direkt.

Vas has happen då?
Jo, lite bilder från lördagen kan jag börja med:

Det man inte minns, har inte hänt (som Lennieboy skulle ha sagt) och Sara, hon är tyst som musen.


Lite mat, färsk bäversvans, fest och lite för mycket fest.


Haha.



Som sagt, det man inte minns har inte hänt. Eller?
En stark ångest låg i luften hela söndagen.
Vad hände med min självkontroll?
Skärpning från och med i söndags.
Men så kom jag på en sak.
Torsdagen den 5 juni: Östanskär med jobbet.
Fredag den 6 juni: Ledarfest.
Lördagen den 14 juni: 18års-fest för mina föredetta små gympa-barn Vickydicky och Bajsjullan.
Torsdagen den 19 juni - söndagen den 22 juni: MIDSOMMAR IN JÄGARNS STUGA?!
Suck.
Men då är det dags att plocka fram självkontrollen.


Men vårruset då! Det var kul och jag jogga hela vägen förutom ena vattenkontrollen!



Nu sitter jag och väntar på en glad antagligen lite onykter Hellas.
Jag hade ordnat sovplats hos min husfru Marika men det behövdes inte då de vann matchen mot Derby :)

Och imorrn ska vi ha en mysdag bestående av picknick, kanske en tripp på Klaras fotbollsmatch, grilli, hyra film eller kanske en bio? Får se!

Nu sova... eller ja, kanske sova då de har startat en boxningsomgång igen. Snark.
Avslutar en kändisbild på Jay Leno och råttan Remy's (ratatouille) elaka tvilling.


F  r  i  d

Kommentarer
Postat av: maling

äntligen uuupdate :) bra sånn

2008-05-31 @ 17:05:58
Postat av: hihi

mötte de derby? starkt att slå dem, åkte iof ur ligan i år men iaf! go lucksta!

2008-05-31 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback