Tandoori House

3-rätters middag on the indian place igår kväll.
Hyfsat lyxigt tänker ni.
Men..
Jag hade två restaurangchansen med 2 för 1 så det blev ju rätt billigt. Kan ju inte slänga ut en massa pengar!
Det bästa var överraskningen i grytan; en cashewnöt och en grön chili.

     

Och ärligt, hur bra har inte det här jobbet varit för mig hittills?
Använde kortet idag, första gången sen löning (?!)
Förut har jag gjort av med mycket innan månadens slut!

Vi fick den§1 1§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ HÄLSAR JD

Iaf, vi fick det mycket omtalade fredagsfikat igår också. Citronrulltårta.
Jag smakade ju lite (syndade alltså), man vill ju inte bli utanför, hallå.

Ah, måste visa min andra stalkerbild. Vem bor här?
image1295
Dock bara ibland.

Och så har JD fått en egen låda. Succé kan jag säga att den är.
image1299
Konstnär: Mr H.

Lägger till en bild på föregående inlägg.
image1300
Den blyga.

nu är det morgonbajs som gäller.

wish me good luck

Kommentarer
Postat av: marling

haha! stalkarN :) och jag gillar faktiskt JD´s låda

2008-03-01 @ 11:44:23
Postat av: Maria T

Kul att läsa din blogg. Hoppas att du trivs bra på if, jag har oxå jobbat där i somras men sa upp mig för att jag hittade kärleken i Götet!! Synd eller bra!! :) Det som var synd var att jag inte kunde jobba kvar, det är underbara människor där och en kanon arbetsplats!!
Sälj på!

Hälsningar Maria Thuresson

Postat av: Lisa

Vad jobbar du med där? Kundservice eller nåt annat?

2008-03-01 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback