Succé

Denna 69-kronorstunnel från Rusta har blivit en riktig succé här hemma.
image1423

Fin och rosa är den också. Och vi vet att hon har nåt att göra på dagarna!
image1431
Syns inte men det hänger två bollar där inne också, som sagt... SUCCÈ!

image1425
Hon har hittat ett nytt favoritställe också. Lite blött där i så hon kan slicka upp lite vatten.
Påminner om när vi var små och mamma hade oss i handfatet i köket där vi fick splaska runt :)
Ska kika om jag har någon bild på det.

Annars kan jag också uppdatera att JD och Birk startade av ganska bra hos Anna när vi var i Borga.
image1426
Eating together :)


Best friends "furrrrrrrrrrrrrrr"ever!

JD är lite som en hund. Hon gillar den här "kasta bol - komma tillbaka med den - kasta den igen"-leken.

Och Fab 5 i bakgrunden såklart :)

Nu ska jag snart ta och dra mig till Västhagen och se Mr H spela fotboll.

tjarå

Kommentarer
Postat av: Klara

god morgon :) hoppas du får en bra lördag!

gå gärna in på min blogg och rösta på vem du tycker bär upp klänningen bäst! Cameron vs. Pink!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback