s h o t s

i massor blev det igår.
Eftersom jag är halvt utmobbad och ingen vill gå ut med mig antagligen för att de vet hur odräglig jag kan bli så sprätte jag och karln ett par cider själv här hemma.

Jo, Marikan och Jensi kom förbi också och det var ju självklart trevligt. Det tyckte nog JD också..



image1304
Jens leker lejonkungen med JD.
Innerst inne vill han nog ha en liten kisse, don't give up Marrki!

Ja, iaf drog vi ner till stan jag och karln vid 12-tiden.
Efter 20 min på svenssons hade vi slängt i oss en shot (på min begäran), en suprisedrink som hellas skulle köpa till mig (han frågade: gillar du mjölk? ja. gillar du jordgubb? ja. Var inte så svårt att lista ut vad ja skulle få) och sen var det min tur att köpa en suprisedrink då jag gav direktiv till Lankan att göra en drink som passade hellas. Det blev en mycket söt peachtini ;)

Vi begav oss senare till stadshuset då karln bestämde sig för att spy efter två till shottar (herregud, han hänger ju inte med i svängarna!) men det var kul där och vi begav oss hem runt någon tid jag inte minns.

Jag däcka och karln valde att få rännskita/spysjuka hela natten. Nice.

Idag har jag sovit hela dagen, ätit två skedar keso och snart ska vi på middag hos mammsen. Åh vad gott det ska bli! Vet inte vad det är för käk men allt är fan gott nu. Ta inte illa upp mammi.


Jag tänkte att jag skulle svara på de få kommentarer jag får framöver. Tänkte börja med föregåendes inläggs comments:

Maria T: Hallå där! Jag tror nog också att det blir king på If, allt känns super! Kul med killen förresten, önskar er lycka till!

Lisa: Jag har utbildning nu men snart sätter jag mig på privat och svarar i telefon. Vill du ha en försäkring, så ring mig, då får jag poäng! :)

Marling: jag tror du börjar gilla JD mer och mer. Du kan inte gömma det längre!


Avslutar med en ny modellbild på lillen.
image1305

Senare ikväll får ni inte missa mitt inlägg tillägnat till Marika Hägglöf.

ajöken

Kommentarer
Postat av: maling

är alla bangers hemma nuförtien?

vi var på melodifestivalförfest hos fredrik o lisa igår, fredrik & shlager är en rolig kombination :D

kommer hem inte nästa helg men den efter!

angående JD så är ju varken namnet eller arten till någon fördel men han är ju bra söt!!

2008-03-02 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback