Nu är vi kvitt..

Skulle ha lagt nyckeln under dörrmattan till karln innan jag åkte på träning.
Ja, jag glömde som ni förstår och han satt i trappen i 40 min (han har inga kompisar) tills han fick tag på mig och jag fick åka hem och öppna.

Nu är vi iaf kvitt från den traumatiska upplevelsen jag hade då jag fick klättra upp brandstegen och knacka men han inte hörde (!!) och sen fick vandra hela natten ensam.

Men han kunde däremot inte vara arg på mig för en överraskning väntade på sängen.
(nu tänker ni säkert nåt dirty era snuskisar)

Frääsch (som han och hans bästa bästis johan brukar säga)


La pictures from das weekend ya ya:

Friday

I en söt liten stuga gjorde jag och marrki cheesecake 12 på natta medan grääbzen slappade.

image1333
Ja, de roade sig med annat också. (NIIIINJA!!)
Detta kan ha vart boven:

Jens ville visa sina mjuka sida..

Saturday

Varm choklad är ju ett måste till grillningen efter den långa skoterturen (1½ timma till fel sjö...)

image1337
Vi gillar mycket snö..

       
Efter lite fiske och fastnande med skotern åkte vi hem frusna och snygga i frillan.

image1343
Maffigt.

        
Efter god mat, irish och brasa blev det lite dans och lek.

Sunday
        
Ännu mer snö + ännu mer skoter = snowattack på killarna + skogsfaffa + grillning.

image1355
Och så avslutar vi en bild på Jens nya kompis The Todd/Jeff.


Kommentarer
Postat av: mig själv

äntligen lite bilder :D

Postat av: fräääääsch!

men jävlar va fräsch hellas är!!!

2008-03-12 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback