Lägligt!

Mycket lägligt med att jag fick nån slags kräksjuka igårkväll. Idag är jag lite mörbultad men ska försöka gå på jobbet och förhoppningsvis smitta ner Dennis igen, eftersom jag tror att han är boven.
image1321
Jag träffade iaf toaletten även om jag också har mens!!

Jaja, bara jag är med och hör båtförsäkringarna så kanske jag kan kila hem efter lönch.
Men fjälla blir av ändå, såklart!
Och JD ska sova över hos Anna och bli bästis med Birk!


Ja, pappa, vi har försäkrat "JadÅ". Det blev till och med 20 kr dyrare när det var en hona.
Hyfsat diskriminering.


Mamma och Linda var här på besök igår, det var mysigt. Men sen blev jag tvungen att skicka hem dem eftersom jag verkligen behövde spy ur mig pyttipannan. (to much information?) Bjuder på den.
image1322
Linda var omåttligt sugen på mina nybakta brownies. Men se så duktig hon var med sin apelsin!
Imorrn syster, imorrn får du äta nåt gott. Överdriv bara inte! :)

image1323
The cat in the bag. En ny succé att underhålla JD.. efter:

The box.

Nu måste ja försöka snygga till mitt kräkansikte.

vi hörs på söndag friends

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback