Grattis vickydicky

eller ska jag säga "lillgrisen"?
image1357
Ja, på namnsdagen alltså!

First day on the phone.
Kände svettningarna börja vid första samtalet. Men om man kör "Du får ursäkta, jag är ny här och ska bara kolla så att jag säger rätt till dig" eller "kan du dröja ett ögonblick" så funkar det mesta! :)

Fick en som ville snacka engelska självklart. Men gick väl bra ändå.
Men lyckades sälja 6 försäkringar och det är väl okej för första dagen!

Eller?

Jorå!

Karln har städat hemmet till att mäklaren kommer och värderar imorrn.
This is our place:
image1360
Tavlan i hallen


Hallen och das kitchen


Tv-rummet och köksbordet

image1363
Master-bedroom!


En till tv, en garderob och en toa

image1367
Och toaletten som nästan är klar!

Nå, fint?

Har varit på Mary Kay-party ikvällmed mina kära vänner Marika, Malin, Sara, Ida och Veronica.
Fick testa lite hudvårdsgrejer och annat kul.
Planerar på att köpa hela kitet med en kingnecessär för 3900 kr.
DYRT.
Ja.
Men tänkte isf dela upp det på 3 månader, så svider det inte liiika mycket, bara lite.

Sen tog jag en sväng förbi ica innan jag for hem.
Så stod en kille runt 20 år kanske, töntig, finnig och nervös.
Han skulle köpa kondomer.
Haha.
Älskar såna situationer :)

image1368

nej, nu väntar sängen! Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Li

Fan va fin duschväggen blev, toksnyggt med svartrökt glas

2008-03-13 @ 09:09:37
Postat av: mig själv

guuuud va fint ni har! lillpaddan är med å :)

Postat av: marika

Tack för att jag fick höra grattis på MIN namnsdag igår. Kul. Den andra viktoria fick ju en bild och allt och jag får inte ens ett grattis. KUL

2008-03-13 @ 12:44:47
URL: http://marikah.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför värdera btw?

2008-03-13 @ 19:17:32
Postat av: oliwiao

ska ni flytta? eftersom mäklaren ska komma? hehe ;P

2008-03-13 @ 21:40:14
URL: http://oliiwiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback