God kväll!

Nu sitter jag här.. ensam i sovrummet, tittar på tv, läser "laga lätt" och kikar i H&M-katalogen medan karln + hans vänner spelar poker i "all-rummet".
Känner mig lite som Kate Hudson i "How to loose a guy in 10 days" som bjuder på gurkmackor istället för deras pizzabitar, leker pickabu med dem från köket och snyter mr H's näsa.

Förutom att jag inte gjort nåt av det då.

Lite bilder på mina inköp förresten:
     
1. Lördagslinnet (H&M) och en oversize-tshirt (åhlens).
2. Mössa (Indiska) och kofta (H&M).
3. Två lite stora linnen (H&M) och min påskpresent av karln.

Fick även en klänning av mr H i onsdags, var lite allmänt deppig och less och han ville pigga upp mig.
Det hjälpte :)


Hemgjorda våfflor blev det i tisdags också. Nice suprise efter träningen!
image1421

I tisdags fick jag äntligen komma till sjukhuset för att kika på halsmandlarna. För det första är jag otroligt upprörd över att sjukhusets parkeringsautomater inte ens kan tas på kort!
HALLÅ det är 2008!
Så jag fick springa som en galning (jag var redan försenad) fram och tillbaka för att växla min tjuga till småpengar.

Men sen fick jag komma in till Dr Schmidt.
Låter som en serial killer.
Men det var han inte.

Däremot erbjöd han mig en operation att ta bort halsmandlarna men rekommenderade det inte.
Nähä, då vart jag ju osäker.
Efter alla mina halsbölder var jag ju säker på att jag ville ta bort dem.
Men sen kommer hans uttalande så nu vet jag inte alls.. suck.

image1422
Vilka minnen.
Athena som gav mig ett helvete i 3 dagar men totalt värt det för 3 underbara år.

Om 2 timmar ska jag agera taxichaffis för Mr H's föräldrar. Jag är snäll ja.

Nu ska jag shoppa kläder.

arrivederci

Kommentarer
Postat av: -

hade också halsböld ofta, och när jag tog bort halsmandlarna hade jag ont ett tag men det är värt det, absolut!!

2008-03-29 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback