fishy

image1319

nej, jag luktar inte fishy (bara zelda som gör det....ibland!) men däremot har jag ätit fisk i 4 dagar i rad nu.
Hyfsat smart jag kommer att bli!

image1320

Eller jag menar smartare!


Stora dagen var ju idag; tog mitt första samtal! Svettades som en gris!
Trodde jag skulle säga "Välkommen till Gina Tricot, det är Erika" i vanans namn men jag lyckades sätta den rätt!
Sen körde jag iof "Kan du dröja ett ögonblick så ska jag kika på det där" och tryckte kunden på vänteläge medan jag rådfrågade min blivande kollega :)

Sen har jag hittat ett asgott dessertrecept som jag tänkte dela med mig later.
Man gör egen glass med choklad,nötter,maränger och så har man ananassalsa till. Yummie!

nej, nu blire kvällspoop.

ps. skaffa er en katt om ni vill att karln ska börja he ner toalettlocket. Mycket effektivt. ds.

adjö

Kommentarer
Postat av: maling

fishy vart rädd för en kanin idag. grattis

2008-03-06 @ 01:24:29
Postat av: malin

nääej jag kommer ju hem hem på onsdag next week.

2008-03-06 @ 10:30:57
Postat av: jag igen

jaaaa kommer på onsdag som kommer precis! kinky

2008-03-06 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback