Borga

I helgen bär det iväg till borgafjällen!
En liten coupletrip; Moi, Mr H, Marrkiles och Mr Jay (jay som i engelska j)
image1318

Det kommer bli N I C E !
- Mysdricka på fredagkväll (irish/baileys coffee, fabolous!)
- åka skoter
- pimpla
- grilla korv
- snökrig (förmodligen mest jag och marrki. Eller iof kan hon ju bli lite sådär småtjurig så det kanske blir snowfight mellan mig och karln)
- varm choklad (hopefully)
- gomiddag
- brasa och massa ljus
- mysa
Bland annat då!

wihoo.

Jag hör fortfarande knastret i mina öron. Var orolig där ett tag att JD krupit ner några skabbvänner in my ears men det smittar ju inte av sig då.
Så, vad kan det vara?! Nå annat kryp?! Nooo.
Det är störigt iaf..

Nej, nu måste jag sova lite. Stor dag imorrn!

yo suckers

Kommentarer
Postat av: maling

när åker ni på lördan? hinner ni joina på melodyclub? I´m hooome then. ps. hälsa lustjejen

2008-03-04 @ 23:20:42
Postat av: Li

jag är riktigt avis! hoppas det kommer göras fler tripper dit så man kan hänga med :)

2008-03-05 @ 14:23:03
Postat av: ms

hallå missa fredrik + shlager? men ja komme rhem redan på ons så vi kanske hinner ses ändå yo?

2008-03-05 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback