Yoodelii



Nu sitter jag här och väntar på att man ska åka till Norra Berget och spela brännboll in the rain.
Funny!

Nu har jag kommit hem från norra och det regnade inte och vi spelade inte brännboll utan det blev grilli, presenter, kubb.
Snart ska jag till Johan och se fotbollen.

Titta vilken fin medalj jag fick av tjejerna, det är så att man blir tårögd. Love it.


Lite linedanceuppvisning fick vi också... vilken meningslös dans. Suck.

Nu är det redan onsdag och jag har fortfarande inte lagt ut det här jävla inlägget.
Försöker igen.


Men helgen har varit good good. Självkontrollen bestämde sig för att joina så det blev bara roligare.

Torsdag in pictures
Notis: Förparty på jobbet, Östanskär, mat, dricka, bastu, jacuzzi, mAx.


The beforeparty på jobbet efter jobbet. Detta är vårat fikarum.


This is en del av Östanskär. Very nice.


Jag the beef och Jonas. Direkt när vi kom dit började slagvadningen om vem av mig och Jonas som kunde göra flest armhävningar. Jag vet inte direkt var de har fått för sig att jag är stark, skulle nog inte berättat att mitt smeknamn på gympan är biffen....


Bastun- baren- jacuzzin, maten och moi & sköna Victoria.


Det är vi som är cs14.


"Jag har aldrig..", sanning&konka, massa backar alkohol och mycket badande.
Och det är inte illa att få vara den med snyggaste bröst.

Fredag in pictures
Notis: stor pizza som återställning, ungarnas uppvisning, ledarfest, grillning, singstar, gitarrhero, "kumm" så kallad kubb, många mintu-shots.


Mat mat mat i stora lass, gitarrhero och den härliga trion.


Vi hade ju storbesök av partypinglan Iris. Hon är inte att leka med att häva nappflaska (ja, när hon nu fasiken ska lära sig det men då, då jävlar)


En sväng ner till kroga blev det ju också. Ida hade lite problem men det löste sig med våra shots på Svenssons.


Jacke hänger alltid med i modet.


Lite städad ser vi väl ändå ut? I like this picture.


Eller?


Lite stajling hann vi med.

Kvällsmaten bestod av hemmagjorda toast. It was nice.



Resten återkommer jag med imörra.
Nu sova.

Ps. se inte filmen The Happening på bio. Den sög. ds.
Ps 2. Hyr den inte ens på film när den kommer. ds 2.

frid

Kommentarer
Postat av: Benny

Full fart

2008-06-12 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback