Viruset..

..kallas jag nu. Hemma från jobbet, igen! Ett mycket stort suck..
Och inte bara med att jag tappade rösten och lät som Amy Whinehouse hela helgen utan igår fick jag även öron- OCH ögoninflammation!
Visste inte ens att man kunde få öroninflammation som vuxen, det var tydligen ovanligt. Men går på kåvepenin nu så förhoppningsvis blir det bättre.

Får panik att inte vara på jobbet.
Och sen kommer det en människa och kollar på lägenheten.



Så jag har inte varit så pepp under midsommarledigheten. Jag som hade längtat så..
Men jag tyckte jag gjorde det rätt bra ändå.

Orkar inte göra nåt vettigt inlägg nu, så jag bjuder bara på en bild.


Kalle var med i midsommar igen.

frid

Kommentarer
Postat av: maling

kalle is the shit, ringer imorn

2008-06-24 @ 02:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback