tjockholmen

Jag tror hellas har en plan att göra mig fet. Speciellt nu när jag inte fått tränat på säkert 2 veckor pga sjukdomen.
Nu lät det som att jag har cancer eller nåt men nej, fortfarande hosta o öroninflammation.

Han bjöd iaf än en gång på en lankanmacka på Svenssons. Jag tror att han är lat för att göra mat hemma.
Ja, ibland så rör han ju ihop mat men speciellt under sommaren så blir han sådär äta-ute-hellas.
Inte bra för ekonomin och fettet!


Ja, jag har en manskropp. En fet sådan också.


I fredags plockade jag upp syrrans ungar och så for vi en snabbis på panduro för att ha lite pyssel i stöde.
Det blev fyrkantiga sparbössor som vi målade varsin.


Sen hann vi med bad (tjejerna bara då), go-mackor, film, bullbakning, jenka, fruktfross, soppkokningen som jag alltid höll på när jag var liten.


Eller ja, det var ju inte riktig soppa utan mer grejer man hittat ute o sen snott lite mackisar o kryddor från köket, sen tvingande man pappa och birgitta att smaka på det. Mästerkock redan då!


Och så har vi mysis.

Och i söndags gick Hellas runt med 46000 kronor i påsen på stan.



Lite pics från midsommar:

Crull som aldrig hängde med - raggarkungen, badkarsskalle, måsen, mozart - don't ask - lillhitler


"Tre gorbys"


Sill-lunch - överenskommelse mellan mig och A-L att nästa midsommar ska bli som förra midsommar - kalle skyddar sig från solen - kungleksaken!


Våra kära ägg - familjen (kul att man ser ut som om man vore 40) - myshäng - killarna vann på fusk

nu, bullbakning hos marika

frid

Kommentarer
Postat av: mig själv

najs pics

Postat av: Jenn

vill du ha en liten kisse? :D kolla kattungarna som kom inatt och i fredags i lillström! :)

2008-07-02 @ 15:08:28
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback