Tipsa en kompis!


Klitty III : mysteriet med den oknullade fittan (Pocket)

Ja, nu läser säkert mina systerdöttrar och min gympatjejer men vad fan, haha, vilken boktitel!

Nu undrar ni kanske var jag satt och kolla när jag hitta den där, jag har faktiskt beställt böcker. Framförallt till La España!

Maxted, Anna - Två systrar
Lundholm, Lars Bill - Södermalmsmorden
Lundholm, Lars Bill - Östermalmsmorden
Gregory, Julie - Mamma sa att jag var sjuk
Läckberg, Camilla - Olycksfågeln

Bara 207 kronor, tyckte jag var bra!


De här bland annat hamnar i min brevlåda snart också:


wiho.


Skorna har redan hamnat in the mailbox och jag fick även med en superkur för håret och ett parfymprov av Kylie Minogue.


Det är inte bara till mig jag handlar, utan JD fick ett fint sommarhalsband med namnskylt också!


Annars så tänkte jag visa er min julklapp jag fick av kära Marika i julas.








Syster Sussi fyllde år i tisdags också. Vi var där och hälsa på en snabbis för en tårtbit.


Oj, nu är det sagan om ringen - härskarringen på tv. Måste jag nästan se lite på.

ciao

eller jag menar

frid

Kommentarer
Postat av: maling

snyggalbumet :) ja hade inte sett det!

2008-06-27 @ 11:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback