Små-ångest

Vi missade ju faktiskt en 18-åring som också har varit en gymnast eller är eller vad man ska säga.
Frida Berg.


När jag tänker tillbaka så vet jag inte varför det aldrig blev nån fest? Dåligt iallafall.
Så därför ska vi ha en fest för Frida. Jag har iof inte sagt nåt till henne än men hon får läsa det här.
Det datum jag tänker på är 12 juli.

Hon har ju faktiskt fyllt 20 år, i tisdags. Grattis igen i efterskott.


För övrigt ligger jag här hemma i sängen, bored to death. Sjuk fortfarande. Hemma två dagar i rad? Har aldrig hänt förut!
Panik.
Jag tror dock att rethostan är skapad av djävulen själv.


Jag, en dator och en JD.

Jag gick upp 06.50, klädde på mig, koka ägg (den enda frukosten vi har hemma + hårdbröd) och stod och hosta under tiden.
Sen säger Hellas: Om du går till jobbet idag så lovar jag att jag kör över dig med bilen på väg ner.
(see, igen, de mordiska tankarna)
Men jag fick ju faktiskt hur fina blommor som helst av honom häromdagen, bara sådär.


Jag tror iaf att det dåliga samvetet att stanna hemma från jobbet, ligger kvar från tiden på Gina Tricot då man mer eller mindre var tvungen att jobba även om man var sjuk, då det fanns dåligt med extrapersonal.


Sverige då. Vilket skämt.


Vad ser godast ut? Grill eller ost&broccoli-soppa?
Jag skulle vara lite småsmart och äta soppa för halsen. Ångrade mig djupt när jag såg alla andras mat.


Zelda blev besviken på Sverige. Hon som hade laddats så.

JD och Zelda fick träffa varann för första gången igår. Det gick finemang!

Eller?


Gud vad jag önskar att jag bar blöja eller hade nån flaska kopplad till mig just nu så jag slapp gå på toa var 3e minut.



Sen blir det Torpshammar tors-sön. Misär. Vet inte hur jag ska lösa mitt halsproblem.
Eller egentligen är det ju ganska enkelt, drick vatten och ta det lugnt.
Men midsommar? Vårt gängs get-together-tradition.



Det här är min syster Linda.

Jag gillar henne. Trots ett antal incidenter men blod är tjockare än vatten, right?

Här är resten av min underbara familj.



Nu ska jag spela lite sims :)

fridens

Kommentarer
Postat av: mig själv

finbilderna :) jag ber för din hals bajs bajs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback