Orken

så fort jag lägger mig för att vila börjar halsen att klia. (rim?)
Jaja, störigt iaf då jag behöver vila..

Sitter här fortfarande uttråkad, hungrig som få och väntar på att vi ska åka och handla inför helgen.
Frukost: ett kokt ägg och en stor kopp te.
Lunch: två stekta ägg och två hårdbröd.
Lill-dieten!
Eller snarare snålkylskåpet.


JD är helt slut av värmen. Hon fick vara ute en stund men sprang in själv för att det blev lite to hot.


Satt och såg Oprah förut.
Repris från julen 2007 då hon gav ut en jävulst massa presenter till publiken. Folk skrek och blev helt tokiga, grinade och höll på att svimma. Yeesuus.
Fast det skulle jag nog också om jag fick en massa coola grejer.

Men det jag ville komma fram till var att jag nästan började böla för att det var tanter i publiken som såg ut som de aldrig fått en grej i hela sitt liv, fattiga och haft en hemsk barndom.
När blev jag så blödig?! Jag har inte ens mens så jag kan inte skylla på det!



Nu ska jag gå och bekämpa halsen.
Bjuder först på ett helt underbart minne från Thailand. Måste dit igen, love it.


See ya l8er alligator.



f
r
i
d

Kommentarer
Postat av: mig själv

åh. vi måste tillbaka snart, vilken sångröst. :´)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback