Mygling

Näe, jag myglar faktiskt inte. Hatar att vara sjuk.
Inatt kunde jag inte sova pga halsen, dregla som fan och tydligen hade jag en märklig snarkattack mitt i allt.

Men jag gick upp imorse ändå och begav mig till jobbet, gillar inte att vara borta. Kanske inte sån bra idé dock, jag klarade mig bara till lunch sen var jag helt slut i kroppen.
Men jag lyckades sälja 5 st försäkringar även fast jag inte satt på slingan!

För övrigt har vi en mycket märklig katt. Hon äter salladsblad, olivkärnor, chips..
Dessutom är hon lite sådär 70-talsskräckfilmsläskig ibland, när man till exempel kommer hem och hon sitter på bordet helt stilla och stirrar på en.

Ännu läskigare ser hon ut med tratten. "IIH IIIH IIIIIH" sen kommer hon med klorna på natten.

Och tydligen tror karln att hon bajsar som en elefant.

Han skulle för första gången byta kattlådan..... fick även hjälpa till!

Och jag tror han är en liten djurplågare innerst inne.

Han skulle ta bort tejpen på örat som hon hade från öronmärkningen som vi gjorde. Halva örat hängde med!
Vet inte om jag våga lämna honom ensam med henne längre....

Men hon har fått en massa extra bollar. Dock blev det kanske lite för många på en gång.



Nu har vi för övrigt lagt ut lägenheten på blocket: http://www.blocket.se/vi/16820960.htm?ca=4_s

Snart ska jag iväg till tjejernas träning, hoppas jag orkar.

frid

Kommentarer
Postat av: maling

haha jag gillae att paddan är med :D

2008-06-17 @ 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback