Katten i tratten

ha, vad kul jag är ibland.
Nja.

Men här är iaf min katt efter idag:

Hon har alltså steriliserats och öronmärkts. Bara sådär 1300 kronor but worth it!

Sen har vi haft uppvisning på Birsta och möte.
Nu sitter jag med huvudvärk, tittar på desperate housewifes och kokar ägg.

Midsommar.
Snart är det midsommar.
Åh vad jag längtar dit.
Det blir på samma plats som förra året.
Kanske inte samma blåöga/bula som sist men kanske ett alternativ till A-L / Errki-äventyr.




Malin, be there or die. Du kan ju inte vara som Marrki o svika! Du behöver inte planna nåt ju!

nu alvedon.

frid

Kommentarer
Postat av: jennifer

ingen blir avis, för jag har inte pojkvän längre. jag ska lämna tillbaka datorn till skolan idag, och hemma har jag inte photoshop på datorn hemma. så tyvär kan jag inte göra den under sommaren :/

Postat av: maling

kan bli! :)

2008-06-04 @ 10:49:21
Postat av: Sara

play828934MooseAttack.htm" rel="nofollow">http://www.vidilife.com/videoplay828934MooseAttack.htm Älgar är ditt favorit djur eller hur? =D

2008-06-04 @ 18:07:03
Postat av: Anonym

http://www.metacafe.com/watch/1416/moose/ menade jag

2008-06-04 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback