Gitarrhero

Nu ska jag och min pärla bli ett riktigt radarpar.

Gitarr grundkurs: 10 tillfällen, 20 timmar totalt varje onsdag för 975 kronor.
Sen ska man gå fortsättningskursen till våren!
Fuck yeah!

Helgen då
.. än en gång, dubbelutgång. Och nog kände kroppen av det, känner mig inte bra i halsen idag!
Inte bra inför midsommar.

Fredagen bestod av en spontan utgång med karln. Vi drog till parken uppe vid östermalm där ett gäng från jobbet var.



Emelie, Party-Lena (vi gillar party-lena) och the pee-gang.

På lördagen planerade jag och Jacke upp en 18-årsfest för Victoria aka Lillgrisen och Julia aka Bajsjullan.
Närvarande: Jacke, Dag, Lisa, Emma, Jennifer x 2, Victoria, Julia and moi.

Vi åt en jevla massa snask (brukar alltid bli nåt över dagen efter men icke), spelade "Jag har aldrig" och "Sanning & konsekvens". Alltid succé.


Födelsedagsbarnen. Usch så stora de har blivit. Sjukt att jag tränade dem förut.


Mysigt som tusan.


Underbar bild. Victoria med sin grismössa och Julia med korvmössan (vi hittade tyvärr ingen bajskorv)
Dessa nicknames skapades för övrigt när vi var på Gymnastradan i Österrike.
Lillgrisen för att hon grisa så jävulst, Bajsjullan för att hon... nee, hon bajsade inte så jävulst utan det var snarare snäppet till mobbing när vi började kalla henne för det. Men hon verkade ju nöjd med sin mössa iaf!

Det var ju tyvärr bara 4 från festen som fick gå på kroga så resten av tjejerna/dag åkte hem/gick till Jennifer Be.


The gang och pimpen Hellas.

Efter kroga blev det en sväng till den snart nyblivna 18-åringen Jennifer Be för lite singstar.
Det har ju blivit lite som en tradition att "kroga" de som fyller 18 i laget.
Först Jacke.. som dock slutade inte alltför bra, sen these two och snart Jennifer.


Nu måste jag sluta, vi ska lägga ut lägenheten på blocket. Want it?

frajd






Kommentarer
Postat av: f

ni missade iofs en 18 åring........

2008-06-18 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback