Pinkie

I lördags hämtade jag Hellas blodig och arg.
En liten incident på Oscar.

Kanske inte rätt ögonblick att berätta att hans favvoskor blivit rosa i tvätten.

Han tog det rätt bra dagen efter, men mina skor blev iaf rätt fina.

Jag själv var under kvällen hos Malin med Marrki, Stina och kollade på 3 skumma filmer och frossa
som aldrig förr.
Och på söndagen bjöd vi Hellas päron på middag då vi hade fått vara i deras hus en hel vecka.
De blev mycket nöjda, och även jag när vi efter middagen fick kolla på hemmafilmer på Hellas när han var liten.
Hå hå hå..
Fick dessutom se hur han såg ut när han var ca 20 år. Tischan lite lätt nerstoppad i byxorna och skärp. Mjaoo.


Desserten var en favorit i repris.

Vi bjöd ju dem på middag på alnö självklart.. då vi inte riktigt hade räknat med att bo såhär en månad till.

Lite knarkarkvarterstyle. Det är den nya trenden, we know what we do.


Nu har träningen äntligen startat. Har gått upp kl 6 och gått på prommis två dagar och det kommer att fortsätta.
Även lite träning på ego, dock har jag bara kortet till 28 juli, aaaaaah!
Men jag har ju gratis på jocks genom jobbet, wie.

Och det bästa den här veckan hittills är den här:

Den här pärlan fick jag av Hellas i måndags. Han har en likadan.
Nu saknas bara overallerna. Scoooore.




Snart ska vi ha tjejkväll hos Ida.

toodles

(frid)

Kommentarer
Postat av: mig själv

så du har också lyckats med tricket färga-skor-rosa-by-mistake ;) jag tror det är limmet under sulan på vissa skor som färgar dom rosa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback