Mycket viktigt..

Att poängtera; det var inte jag som färgar Hellas skor rosa. Det var Hellas själv.
Han kanske ville ha det så? Och tog mina på fallet för att cover up it på nåt sätt.

Iallafall, sitter och smygbloggar från jobbet. Eller det blir inte så mkt smyg med tanke på att detta kommer att
publiceras.
Men det jag egentligen ville blogga om just nu var det här:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article2924210.ab

Varför tjänar inte jag 1 miljon om dagen?

I want some money!
Det är iaf lön nästa fredag. Yeey.

frid

Kommentarer
Postat av: oliwiafors

svarar här, japp det går köng:D haha

Postat av: maling

marika and the uppsalafolk! och kanske anna tillome, men stina har taggat till så nu åker bara vi om ingen annan joinar tar vi festivaltåget :)

2008-07-22 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback