I like my body..

with clothes.

Efter tre veckor utan träning är jag i princip en deg nu. En bulldeg.
Speciellt efter mina och Marikas svettigt smöriga bullar vi bakade, MEN som alla älskade.

Men på måndag är jag back on track. Hoppas bara inte mitt ego-kort har gått ut.

Suck, denna update man måste göra. Eller måste och måste, man får ju inte sova här hemma pga the evilcat birk och JD som catfightas hela tiden.
Vi fick till och med sära på dem igår under en fight!

Anna, det finns inga garantier att din katt överlever helgen. Du tog din risk.

Dessutom bajsar han så jävla illa att till och med mitt bakisbajs luktar bättre! Och det luktar fan inte gott, en riktig stinger, vad tror ni Birks bajs är då?
Han bajsade självklart nu, odören sprider sig på sekunder.
Be right back.

Nog om bajs
, eller jag måste faktiskt be om förlåtelse till familjen på elgiganten förra helgen som råkade stå efter mig i kön till toan.
Jag skyller på gatufestens drycker och mat.
Jag har för övrigt absolut inga problem med att bajsa på offentliga toaletter som karln däremot har svåra problem med.
Det är alltid lika roligt när vi måste åka hem fort fort fort från stan för då vet man vad som gäller :)
Ojoj, nu kommer jag få skit för det här. (skit, haha............)
Alla bajsar ju? Vissa luktar blommor, vissa inte, thats life.
Och efter en massa resande i Thailand kan man inte vara kräsen på toaletternas urval.
Det räcker med ett hål i marken, speciellt om man har magsjuka.



Okej, nu är det nog.


Jag har som sagt lekt alnöbo med alnöbon.
Medan hans päron har varit i Spanien så har vi beslagtagit deras hus.
JD gillade extra att få ha två våningar att go wild on.


Crazy-eyes!

Vi har hunnit med massa grill och massa gott också.

I like to see my man eat..
Hamnstugan var extra mysig, gomacka med sik, strömming, lax, räkor och massa.


Sen hann vi ju med gatufesten en dag också.

Här har vi min barndomskompis Patrik och Jens.

(nej, de är inte bröder!!)

Vi hade iaf svajnkul!


Och grillningen och desserten var wonderful!

Vit chokladmousse med jordgubbar!

Sen bar det iväg till stan till en ny förfest där jag och Marika spexa lite. Ni vet, vi gillar ju att spexa hela tiden liksom.

Och vi har även kommit på att vi har samma feberdröm! We are meant to be!

Karlarna också..


Sen tog vi oss in i massan, tappade bort varandra (fast jag tror att marika och jens gjorde det med flit) och jag hängde med en massa roliga människor.


Eller ja, det var bara dem här jag lyckades ta kort med.


Karln with his crew.


Vi har ju även hunnit med middagsklubben. Det var Jens tur.

Och han lyckades väldigt bra.

Revbensspjäll med kanel och annat, skitgod sås och ja resten ser ni ju.
Efterrätten blev en klassisk marängswisch.


Gårdagen blev lugn. Karln och jag satte oss på nya barista och myste. En nytt favoritcafé. Mycket pga inredningen.

Det där är för övrigt mina nya fina gammelrosa byxor från Gina. Me like.

Och idag ska vi på erikshjälpen, aktion och sen köpa kök tror jag också.
Vi säljer förresten ut karlns möbler. Want it? Finns på blocket.
http://www.blocket.se/vi/17124835.htm?ca=4_s

Nu ska jag väcka karln och göra frukost.

FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback