1-årsdag

Stort.

För mig iaf.

Kul :)


Det här låg på matbordet igårmorse.

And tadaa.

Och så bjuder jag på en närbild av mina enormt stora tissar.
Haha tissar.
Usch lättroad.

Men visst var dem fina? Fick även en spa-massage på maskrosen i stan som äger rum imorrn kl 16.00.
Naaaajs.

Hans present är en lyxkroppspeeling på 120 min för oss två på Marielles i deras mysiga spa.

Och igår efter jobbet cruisade vi iväg i finbilen till Löran för lite go mat, eller ganska mycket go mat.
Förrätt blev det vitlöksbröd med fetaost och tomater for moi och rökta räkor med aioli för karln.
HetsarHellas.
Till varmrätt blev det:
Fiskgryta för herrn och abborre med potatismos+kingcrab+löjrom och nån sallad.

Än en gång, hetsarhellas. Hann inte ens halvvägs med maten och han var färdig. Kul........

Och självklart en efterrätt:

Havtornscheesecake med passionssorbet (asgod) och jordgubb&rabarber-gazpacho med vaniljglass.
Mums!

Det värsta är bara att i Thailand skulle en sån här 3-rättersmiddag gå på runt 80 kr. Det gjorde det inte igår.


Vi väntade oss att ett stormande par vid namn Hägglöf-Jonsson skulle ha dykt upp sådär oväntat vid bordet bredvid.
Men näe, inte den här gången heller.

Sen åkte vi hem som ett gammalt par, hämta tvätt och kolla på project runway. Hade inget sug efter att träffa massa folk så det blev mys.

Den här skylten fanns vid vägen dit också.

Lite speciellt sådär.



En mycket fin lång bilkö på motorvägen är något man alltid vill möta med en skrikande hungrig mage.



Nu blir det film hos sara.

fridenS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback