Välkommen Lenny

Jag vill välkomna Fat Lenny till gänget.
Det är A-L's nya kvinnliga och anorektiska fisk.

Idag har jag fått ordning på lite grejer.

Det som nu står kvar på listan är:
- inhandla lådor från IKEA som jag kan packa ner mitt rum i.
- inhandla pärmar och skit till mina papper och kvitton. (vuxenpoäng)
- göra upp ett tränings- och matschema.
- fixa kort på Ego.
- ha myskväll med Ebba och Cajsa på lördag.
- hjälpa mamma att plocka ner julsakerna.
- festa med Marika.
- åka till Malin i uppsi.


Men idag har jag också befunnit mig hos kära Marika.
Vi avnjöt de senaste två avsnittena av Scrubs och risigfrutti (jag är medveten om att jag har skrivit risig men tyckte det var så roligt att jag behöll det).
Det var iaf mycket trevligt. Vi längtar till den 24e jan på de nya avsnitten och att det då även är min namnsdag (och jag hoppas på massa sms och en trevlig överraskning).

image1005
Malin var där också. Med nykomlingen till min modellkatalog. Zeldi alltså.
Marika är alldeles för upptagen med att akta sig för de blixtsnabba fiskarna.

image1006
A-L befann sig ju också där. Eller tjejen med de röda sockarna.

image1007
Första bilden på Zelda. Hon är lite ovan men en naturbegåvning kan jag lova.

Stjärnskottet är ju dock Majzan fortfarande. Idag fick vi in en klockren bild.
image1008
Hon fick in posen direkt.

Zelda kommer att lära sig sina bästa poser snart och kortet längst upp där hon ligger som tjejerna från sthlm, har jag överseende med och det är redan glömt eftersom på sitt andra kort visade hon sin rätta mjuka sida.
Men jag tror att de kommer att bli ett bra team.

over and out
nu vill jag ha mat

Kommentarer
Postat av: Li

posear-majzan! skitfin bild :)

2008-01-10 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback