suck

Jag får aldrig några kommentarer.. alltså är det ingen som läser min blogg.
Och då är frågan.. varför ens skriva?

Nu vart jag deprimerad.

Men annars har dagen varit ganska rolig.
Lindas kommentar på IKEA fick en dam bredvid att få nackspärr:
"Alltså, den är så mjuk och skön. Man vill ju bara mysa. Alltså, den här vill man ju ha sex på!"
Hon pratade om en jättemjuk kudde.
 


Vi var på Beijer och testade dusch/bastu.

image1092
Vi spelade gitarrhero på ONOFF. Linda var en duktig nybörjare.


Vi åt lunch på IKEA. Min biff a la Lindström var rå, trodde jag till en början iaf när det sen visade sig vara rödbetor i.


Vi köpte detta stora fina vinglas till Linda tills på lördag. Hon ska bli eländigt onykter ;)

image1096
Vi var på Willys och handlade.

Jag tänkte även göra en nypremiär av "De är som oss"-bilder. (Kändisar som gör NORMALA grejer för dem är ju ONORMALA annars)

image1097
De handlar bomullstussar. DE ÄR SOM OSS!

image1098
De äter vitt bröd. DE ÄR SOM OSS!

image1099
De använder toalettpapper. DE ÄR SOM OSS!

image1100
De äter KÖTT. DE ÄR SOOOOOOM OOOOOSS!

Men, vem är den mystiska tjejen? Är Hellas otrogen?

*För att få reda om Hellas är otrogen eller inte måste ni vara PLUS-medlem.


Sen ska vi hälsa vår nya familjemedlem Birk välkommen!
Dock döpte förra ägaren honom till Maja först (de trodde han var en tjej) så jag måste tyvärr fortsätta den trenden att kalla honom för tjejnamn som Dr Cox gör med JD i Scrubs.
Dr Cox får vara min inspirationskälla av tjejnamn.
image1103
Här är han med sina syskon.


Och så ska jag passa på att gratta Fredrik Herkules idag.
(Det är sant, han heter Herkules! Cooolt)

Det här var vår present. (Jag som gjort den, tyckte den blev fin!)


Och även denna fina skapelse kom till på Julafton.

Tummens nya vän.

Nu blir det apelsinätning.

Kommentarer
Postat av: Li

Haha, även eländigt onykter ;P Hur blir man plus-medlen? Herrkans present var skitnajs, gj siss! Jaa, vi måste ju ta tummenkort fast med monstret! :) Eller ah, du får ta monsterkort som har kameran ^^

2008-01-23 @ 21:18:49
Postat av: marlin

I like tummens vän

2008-01-24 @ 00:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback