Städning

Ouff, nu har det börjat med lite undanpackning i rummet.
image1043
Det såg ut så här. Egentligen jävligare för alla kläder syns inte ens.

  
Fick ju hjälp så det har flytit på ganska bra.

Igår var jag ledig. Och både jag och Marrki fick goda nyheter :)
image1048
Vi gick först ut på en prommis med slöZelda.
Sen softa vi hos mig och åt upp Hellas noblesse, och när Zeldi började bli hungry gick vi hem till Marika och gjorde plättar. Det var nice och Marrki var hyfsat nöjd med att ha lyckats den här gången.

image1047
Modell: Zelda
Foto: moi


Vad ska jag göra idag? Tänkte gå ut och gå men hur kul är det i det här slasket.
Men då får ja premiär-använda godingarna.

hej svej

Kommentarer
Postat av: malin

aaaah bra att du jobbar på modellzeldi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback