skogsröra

är bland det godaste som finns.

Vad är skogsröra undrar ni?
image1009
Visst ser det bara fööör gott ut? :)
Och så har man det på rostat bröd. MUMS!

 
Mamma gillar att vara med på kort.

Idag har vi haft inventering. Stackars Marika fick slita inne på lagret hela dagen fast hon var ledig. Creds till henne!

Annars har jag idag lärt mig att när det är så här jävligt blött och halt så ska man hålla sig till de stora vägarna,då tar det inte en timma till jobbet.

image1012
Jag ska för övrigt vinna tjejsnack på lördag. Ni har ingen chans.
Jag är inte heller en sån människa som låter tjejerna vinna bara för att de är små. Här pågår inge mygel.

image1013
Grattis A-L till Nordea-jobbet! Could'n be prouder!


Nej. nu blire sleepi-time!






Kommentarer
Postat av: Jensa

Jag vill veta vad det är i skogsröran

2008-01-11 @ 10:45:31
Postat av: anna

tja Erika!!

Pröva detta recephttp://recept.nu/1.124012/per_morberg/dressingar/fisk_skaldjur/gubbrorat

Sååååååååååååå jääävla gott!!

2008-01-11 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback