skaffa aldrig..

lösögonfransar! speciellt inte från Thailand, Bangkok, salongen i gränden vid det orangea matstället.

För då slutar det med att ni inte har några alls!
Duschade nyss och känner att det hänger nåt framför ögat. Drar bort det och så är det kanske 3 lösögonfransar o 5 av mina egna!
Så nu har jag en glipa från näsbenet till halva ögonfransbågen. KUL!

Idag fick mina dojjor premiärvandra i slasket. Det var kul!

Ja, sen har jag ju glömt att nämna att jag, marrki, älan, maddelito var på Hellas första match i år, i Nordichallen.
7-1 blev det. En mycket bra början.
Här är ett jättefint kort.

image1050
Ja, jag vet. Den är värdelös. Men det gick inte att få nå bra kort! Fråga Marika själv!

Ikväll tog vi med alla tre till donken.
Selma höll på att kissa på sig i bilen och när vi kom fram tänkte jag att nu måste vi snabba oss. Nej, Selma glömde helt bort sin nödiga blåsa när hon såg tv-spelet på ombyggda donken.
image1051

Ganska snyggt blev, lite lyxigt när man sitter o svullar en svettoburgare och flottiga strips.


Jag och Ebba hade kul där ett tag.
image1053

Men sen kom Hellas och trodde att han också var rolig när han istället bara är ett snuskhummer. Jag tror han kommer att bli som Lennart.

Det där var en förfinad version till vad han egentligen höll på att göra med dockorna.

     
Jag tycker om mina tjejer.

Nu en baileys coffee.. det behövs efter en sådan kväll. Vardagsalkoholist, javisst.
(det var faktiskt mammas idé och mamma lyder man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback