Nu äre dags..

..för ett nytt inlägg på.. min nyköpta laptop!
image971
Äntligen!

Här kommer lite update från de senaste dagarna:

Nyår var som sagt en hit. Även om jag blev lite sur att jag inte fick åka tidigare till Kovland, så erkänner jag att det gjorde inget och att det var riktigt kul hos Marika.
(vuxenpoäng: vågar att stå för mitt barnsliga beteende)

image972
Den började hos Marika, runt 14-tiden.


Lite sång, lite sova, lite lekande med våra nya kameror, och lite förberedande.

image980
En fördrink, ja tack!

   
Försnacks, rockerAndre, mat och silad cider.

image982
Jag kommer inte ihåg vad för uttryck vi skulle göra men jag älskar marrkis skeva min.

     
feeeeest!

image988
En jeeevla massa dans blev det också kan ja lova!


Sen blev det hemgång!

Egentligen finns det tööösen bilder men ja orkar fan inte pasta alla!
så nu kommer det lite blandat istället!

   
"Första" träningen som jag inte gjorde så mycket mer än att prata ihjäl mina kamrater :)



image993
Myskväll hos Malin och hennes nya vän Juck-Kurt..

     

image996
Jag gillar min thaitröja.. och min cooola funktion på kameran!



image999
Klara och Cajsa i bilen på väg till el paradisio-badet!

 
En klaustrofobisk Marika och the eater

image1001
The gang

Dagens höjdpunkter:
- Selma facineras av Jens raggarsträng och att Hellas inte var hårig.
- Selma påstår sig vara en "förättare" (förrädare) under vår monsterlek i utepoolen.
- Jens engagemang i monsterleken när han hoppar över Selma och lyfter upp henne i luften. "Det är kaaalllt".
- Jens ytterligare engagemang i just Selma när han kastar en femma i vattnet som hon får hämta.. om och om igen.
- Ebbas deltagande i "de äldres" badande. Alltså i bubbelpoolen.
- Mostermamma var jag till Selma, enligt henne.

Hände massa småsaker som man tyvärr inte kommer ihåg men mysigt var det och tjejerna skötte sig!

Med 6 ungar (Jens och Hellas inräknade) tog min och Marikas paradisdag musten ur oss. Vi sov gott på kvällen.

snart jobb, så adios amigos




Kommentarer
Postat av: mig själv

braaa uppdate baby! :) oh nice laptopi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback