Myskväll

Lördagen började med att jag fick handla upp mina presentkort! Alltid kul att handla massa utan att göra av sig med sina egna pengar!
Det blev iaf:
- mappar (som för övrigt var jättedåliga, suck)
- ett grönt ljus
- ett rosa fotoalbum (där thaibilderna ska in)
- en silverpenna (till albumet)
- 4 svarta kaffekoppar från lagerhaus
- tre svarta ramar från lagerhaus
- en kofta från H&M

Sen jobbade jag 13-17, trög tid men what to do!
En glad överraskning väntade dock och det var dem här godingarna!
image1028
Fina va?!
Äntligen är mitt slaskproblem löst.

image1029
Lite tacoförberedning.


Stolt över att vi köpte ekologiskt tacokrydda.
(som dock inte användes....)



En liten omgång av Tjejsnack blev det också.

Där både Hellas och Ebba fick fegiskortet.
- Hellas vägrade att ringa en väns pappa och be honom laga hans cykelpunktering.
- Han vägrade även att ringa en väns brorsa och fråga chans på honom.
(Visst sa jag att spelet hette Tjejsnack)
- Ebba vägrade säga vem hon var kär i.

Jag fick frågan vem jag skulle vilja gå på dejt med. Jag valde Brad Pitt.
Ångrar mig..

Skulle ha valt Jude Law.


Ebba fick sminka sig. Mycket estetisk.

image1036
Jag vann såklart.

  
Ansiktsmask hann vi också med:)

Hade några roliga videos som jag tänkte visa här också men youtube vill ju aldrig ladda upp dem så det blidde inget!!!! bah.

Sen såg vi iaf Cinderella och Bring it on 2 och åt lite snacks!
   


image1042
Finväder i söndags! Och nu blött o jävligt igen..kul!

Nu lite oprah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback