Men tjäna

Jag har hittat mitt nya favvocafé.


image1115

På Tant Anci och Fröken Sara serverar vi mat som är hemlagad, ekologisk och närproducerad i den mån det är möjligt. Vi väljer livsmedel som är hälsosamma, näringsrika och gynnsamma för miljön.
www.tantancifrokensara.com

Testa den italienska ifyllda (med gorgonzola) tortellini. WUUUUNDERBAR!


FEST

I lördags var det fest! Den blev lyckad förutom att ingen ville ha mig på natten så jag sov hos min kära syster Anna och min lilla "gudkatt".


Lite vin? Vi har ju bara 8 flaskor nu.

image1117
The girlgang.

image1118
En marika i sin nya fina outfit där Jens valde att svara "hmm" på frågan "Vad tyckte du om byxorna?".

DE VAR FINA!


En spillande ÄL (och nej preggoElin. Äl betyder inte ägglossning utan Anna-Lena men man kanske ska börja kalla henne för det nu istället. Ha)


image1120
Tydligen ett intressant diskussionsämne när man ser gammparet så koncentrerade på Hellas.
Marika hör: Ni borde verkligen skaffa en katt, det är ju skitmysigt och alla katter är ju snälla Jens.
Jens hör: .................(tänker) undra om jag ska ha lockigt eller platt hår imorrn?...............

haha nej vad taskig jag är. Förlåt Jens men jag skyller på min tjaskiga trötta humor.

Vet inte vad som hände men hade otroligt lite kort på min kamera. (Kan det bero på att jag tar fel kamera ut och knäpper som sen visar sig vara Maddes?)
Därför behöver jag era kort:

MADDE, MARIKA OCH ÄL.


LOWPOINT
Idag runt 12-tiden äter jag lunch med min kära vän Johanna. Ska betala min soppa för 65 kronor.
Det går inte.
Jag har alltså mindre än 65 kr på kontot.
Vart har mina pengar tagit vägen?!

Iof har jag fixat ett halvår på dyra ego men hallå.
Ska kollas upp nu.

Imorrn blir det myskväll med Marika. Eller förhoppningsvis iaf eftersom hon har bestämt sig för att jobba extra (frivilligt?!)
vilket tokeri.


hej svej

Kommentarer
Postat av: Li

haha, ägglossning ^^

2008-01-30 @ 07:48:41
Postat av: ÄggLossningen

Ahhhhh, vi var först! Det var på detta café som jag och Malin var och fikade/åt på då du och Marika "INTE" hade råd. Jag åt samma som dig, det var gott!

Postat av: marika

[email protected]

2008-01-31 @ 20:39:23
URL: http://marikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback