Jag gör ett nytt försök

Och nej ÄL, håret pallade inte fuktigheten.
Jag hade krulligt hår i 2h. Var dåligt irriterad när jag kom fram till jobbet.
Tänkte ju vara duktig o fixa till mig för en gångs skull.
Och vad får man?
En bitchslap rakt i ansiktet.

Men jag gör ett nytt försök! Här ger man inte upp i första taget.



Jag har för övrigt nya jeans från das work.

Nämen, undrar ni, har inte Erika redan ett par likadana jeans?

Jo tänka er, för det har jag. Och vet ni vad?
Nu har jag två!
It's my favoritejeans.
Det som är skillnaden faktiskt, är den lilla detaljen på rumpfickorna och att det är en liiiten annorlunda tvätt på dem.



Gårdagen spenderades först på jobbet och sen med Erik the superman (enligt honom) med filmer som The Woodcock (INTE PORR, herregud) och Spiderman 3.
Det var roligt även om han försiktigt försökte visa att nu var det dags för mig att åka hem genom att kolla på klockan ett antal ggr för mycket.
Jag fick aldrig se slutet av spiderman........ snäll kille.


Har snott denna från en annan blogg. Brukar ju aldrig ha test så ja tänkte väl testa (...)

Är du kvinnlig eller manlig?

Min kvinnliga sida:
[ ] Köpt en hårfön? (mammas räknas inte kan jag tänka mig)
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut? (oavsett om slutresultatet blev att jag ändå såg rolig ut? Ja)
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? (min syster Linda, det komplicerade fallet "Jag vill ha en ny stil. Nej det där passar jag inte i" Men som man till slut ändå kan få med i svängarna)
[x] Pratat känslor? (I'm very emotional...)
[x] Tänkt på att matcha mina kläder? (hur ska man annars överleva i världen?)
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? (självklart, jag gillar snygga killar)
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte? (även om jag suger på att ringa folk så faktiskt, ja nån gång men jag är nog mer den här som sms:ar, "vad gör du?")
[x] Funderat på namn åt mina barn? (Kalle Anka, Rufus, the toothfairy. Tror ni verkligen att ja skulle skriva det här så ni sedan kan sno dem?)
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ ] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"? (who hasn't?)
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"? (who hasn't?)
[x ] Känt mig sugen på en kopp te? (Green tea, indonesian style is da shit)
[x] Känt glädje över att få blommor i present ? (Jo, och så torkar man dem och hänger de på väggen men efter att skräcken slagit in om att vägglöss kan bo i dem så.. jao)
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? (så oromantisk som jag är så, ja faktiskt!)
[x] Blivit arg utan anledning? (kallas menstruation)
[  ] Gråtit efter 9 fyllda år?
[x] Pratat skvaller? (Gossipgirl, det är mig den nya tv-serien handlar om)
[x] Varit arg/sur utan att tala om det? (gillar inte konflikter om det inte nu handlar om något seriöst)
[x] Kramat en kille? (thihi fniss, ja)
[x] Dansat? (såg ni inte mig, äl och marrki på nyår?)
TOTALT: 17 poäng

Min manliga sida:
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit? (haha, inga kommentarer. Ni som känner mig..)
[x] Ätit en blodig stek? (nej, eller har jag? kanske i Thailand)
[x] Läst en biltidning? (ja, vad tror ni att jag är egentligen. Ett monster?!)
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? (Jag kallas inte grävarn för ingenting. Inte för att det har något med dessa verktyg att göra men kortfattat, jag är händig som få)
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? (many times, mest för att jag har ett minne som äl's guldfisk (inte illa menat))
[x] Skött grillen under en grillfest? (Hört talas om Rob? det var jag som lät honom ta över tv-programmet på tv4 plus "Licens to grill". Jag hade tröttnat på att vara så känd)
image1071
[  ] Läst en bok av Jan Guillou?
[x] Läst ett nummer av slitz? (mm I like)
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad? (japp, den ultimata tröstningen)
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? (iaf på något sött)
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? (syskonkärlek)
[x] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? (vad är det för människa som inte har gjort det?!)
[x] Diskuterat bröst? (ja självklart, till och med känt på ett par sillisaroch ett tredje bröst (SANT!))
[  ] Gjort lumpen?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? (tävlingsinstinkterna sitter i)
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? (ja, förbi tranviken så alla ser)
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand? (som sagt, jag är händig)
[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? (i någon form av det, ja, måste träna på fotbollsmammarollen)
[ ] Tävlat i att dricka öl?
[x] Haft handen på skrevet när du ligger i soffan och ser på tv? (min naturliga position i soffan)
TOTALT: 17 poäng

Härmed kan jag alltså konstatera att jag är både en man och en kvinna. En shemale.


Kommer ni ihåg Baha Men - who let the dogs out?
Den kom på MTV nu.. Vilken succé den låten var på de yngre dagarna.
Den var king.
image1069


Är sugen på den här jackan förresten. Vad tycker ni?



Nej nu måste ja göra mig en macka.. jobb jobb.

Kommentarer
Postat av: marlin

you are a shemaleeeeee! jag är sliparN

2008-01-17 @ 15:26:03
Postat av: Elin

som den gravida jag är måste jag fråga: ÄL= ÄggLossning oder??:)

2008-01-26 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback